Dwulatek rządzi.

Każde dziecko ma swoje królestwo, a rodzice to jego poddani. Mają się słuchać, wykonywać rozkazy a każda niesubordynacja lub jej zarzewie, będzie brutalnie tłumione.

  1. Jestem najważniejszy. Koniec.
  2. W razie jakichkolwiek wątpliwości, nie zapominajcie, że jestem najważniejszy. Ewentualnie, patrz punkt 1.
  3. Moje zabawki są tylko moje i nie wolno się nimi wam bawić. Zezwolenie na zabawę moimi rzeczami mogę wydać jedynie ja i tylko w wyjątkowych przypadkach, np. jeśli znajdę sobie nowych przyjaciół i chwilowo nie będę was potrzebował.
  4. Od sprzątania moich zabawek jesteście wy. Jest to jedyny przypadek kiedy wolno wam ich dotykać.
  5. Sprzątać moje zabawki wolno wam jedynie, kiedy ja wyrażę na to zgodę. Jeśli zmienię zdanie, należy niezwłocznie przywrócić poprzedni stan uporządkowanego zabawkami chaosu.
  6. Wszystkie wasze przedmioty należą do mnie. Wolno mi je dotykać, oglądać, wąchać, lizać, drapać, włączać, wyłączać, używać w codziennych czynnościach, malować nimi ściany (dotyczy to w szczególności kredek do oczu mamy) i wykonywać wszystkie inne czynności nie wspomniane w tym punkcie kodeksu lub domyślne.
  7. Nie wolno się wam przytulać beze mnie.
  8. Ja jestem sensem waszego życia i nie zapominajcie o tym, gnoje.
  9. Jeżeli przyjdzie wam do głowy wyjątkowo głupi pomysł wyjścia na miasto, albo choćby na spacer beze mnie, macie przesrane. Jeżeli stwierdzicie, że będziecie sprytniejsi ode mnie i zrobicie to po moim zaśnięciu, zostawiając mnie pod opieką babci, ostrzegam was- kara będzie o tylekroć brutalniejsza.
  10. Wolno mi wejść wszędzie. WSZĘDZIE.
  11. Mówić będę wyłącznie wtedy, kiedy mi się zachce. Wszelkie “powiedz to” czy “powiedz sramto” na nic się nie zdadzą.
  12. Jeżeli twierdzicie, że mnie nie rozumiecie, to znaczy, że mało się staracie.
  13. Należy sprzątać po mnie ubrania, które z takim zacięciem wyciągnąłem z szuflady. To się tyczy w szczególności moich ubrań, które mają być zawsze gotowe do wyciągnięcia.
  14. Jeśli odparzyłem sobie pupę, to jest to wyłącznie wasza wina, bo nie zmieniliście mi pieluchy na czas, a w ogóle to mnie nie odpieluchowaliście.
  15. Co mnie to obchodzi, że nie chciałem sikać do nocnika albo do toalety?!

No. To to by było na tyle.

😉

Leave a Reply

